Sunday, April 19, 2009

Boss baru saya

Aku tak larat betul keje hari ni.Panas terik... aku rase mau capai 36"C kot.Memang panas.Tension pun ade....tak tau knape....pnat sgt kot.Tapi takpe. Aku cool kn diri aku sendri..self motivated la katakan..heh

Dengan workers aku lg wat hal...aku suh diorang sapu jalan.....pukul 12tgh hari baru rehat....tak boleh mcm dulu...kul 11.45pg pun bole kluar mkn..big boss dah tukar yg baru..so everithin kne on time.Sharp...kalau boss nmpak workers tak wat kje mampos aku kne maki.

So lepas bagi keje...aku pon lepak la ngan si zaid.....borak punye borak...dan2 big boss aku dtg..buat muke rimau die....shit....ni mest ade hal ni.

Die datang kat aku..sambil maki2..cakap laju2.ntah ape yg di ckp.Ibarat anjing menyalak gunung ....hah Patot la.....2 workers aku dah ilang...u mcm mana supervise work? ini mcm ka? sume ade 8..mana lg 2? u find them.Klu tak jumpa i'll fuck u! Hati aku dah panas..tp mcm biase la klu boss maki, aku buat muke cool je.Wat tak tau....mcm org gile die ckp sorang2.Talk to da hand boss! hahaha

Mmg tak patot la workers aku ni..bepeluh aku cari...naseb baik jumpa.....lepas aku jumpa,aku pulak maki diorg....bepeluh2 diorg aku maki..haha fair la kn..mmg tak bole bg muka.

Mmg tension hari ni....tapi bile aku tgk muke sorang minah ni...aku rase tnang je....hehe hati panas pun jadi sjuk....langsung tak jadi nk marah.....huhu. Bile aku tensen aku suke tgk view ni..view kat belakang tempat keje aku...mmg bes...sjuk je hati...


1 comment:

Anonymous said...

sangat menarik, terima kasih