Monday, April 20, 2009

Bosan

Hari ni cukup membosan kn. Semalam big bos aku chan chi bai talipon aku kul 8.30 mlm... ntah ape yg die nak pun aku tak tau.Dah la hari ahad, nk ajak aku mkn bar ku teh kot.haha

Macam biase la..pagi2..sampai kat tempat keje..masing2 bkumpul, bpeluk tubuh maklum la..hari isnin kn..blurr....tak tau nk watpe...aku pun buat2 la muke pnuh inspirasi...muke pnuh dgn idea2 bernas....so bile bos aku tgk...takde lah nampak aku tgh blurr sgt...br lah bangga ngan ank buah die ni....

Pagi ni salleh baru potong rambut...misai pun baru lpas trim....jambang baru lepas cukur..pergh gonjeng gila muke..haha rase nk lempang je..apsal abg cukur jambang?? bini abg suruh la...heeee

Report LI blum siap plak.26hb nak anta..5 orang trainee yg ada kat sini semua duk glabah nk siap kn report.Aku mcm biase lah, cool.Lambat lg beb...26hb. Hari ni baru 20hb.

Hari ni takde banyak keje... tak sabar tunggu pukul 5...no O.T today. Mkn roti canai maple lg bes!


No comments: